Skip to content

1994 All Over Again Opinia publiczna i opieka zdrowotna cd

1 month ago

487 words

Chociaż obaj kandydaci zamierzają korzystać z systemu opartego na pracodawcach i próbują uniknąć szerokiego zasięgu i widoczności rządu, które charakteryzowały plan prezydenta Billa Clintona z 1993 r., Ich plany dotyczące kompleksowych zmian mogą okazać się zbyt duże. Republikańska krytyka propozycji wielkiego rządu Demokratów może aktywizować głęboko zakorzeniony konserwatyzm Amerykanów i niepokój związany z ingerencją rządu. Reformy związane z reformami służby zdrowia zostały podważone nie tylko przez ambiwalencję Amerykanów wobec rządu, ale także przez podział na publiczne niezadowolenie z wyników całego systemu i zadowolenia pacjentów z osobistej opieki zdrowotnej. Podczas gdy ponad 70% Amerykanów negatywnie odnosi się do zasięgu i kosztów tego kraju, mniej niż 40% jest zawiedzionych własną sytuacją. Tylko 15% narzeka na jakość opieki, którą otrzymują.
Niezadowolenie z krajowych i osobistych doświadczeń z opieką zdrowotną. Dane pochodzą z ankiet Gallupa przeprowadzonych w listopadzie 2006 r. I listopadzie 2007 r. Dane dotyczące odsetka respondentów, którzy powiedzieli, że te aspekty opieki są sprawiedliwe lub złe , dotyczą danych i jakości. w przypadku kosztów dane przedstawiają odsetek osób, które wskazały, że są niezadowolone .

Te oceny pojedynków oferują wystarczającą ilość amunicji zarówno dla reformatorów, jak i ich przeciwników. Chociaż ci wspierający reformę mogą odwołać się do niezadowolenia ludzi z niedostatecznego zasięgu systemu i wysokich kosztów, przeciwnicy mogą aktywizować lęki, ostrzegając przed wprowadzeniem reformy zagrożenia osobistego, w szczególności pod względem jakości opieki. I rzeczywiście, taka taktyka określiła debatę nad propozycją Billa Clintona w 1993 i 1994 roku. Clinton skierował swoich ankieterów, aby zidentyfikować kluczowe słowa, symbole i argumenty, aby podkreślić zbiorowe korzyści i bezpieczeństwo, które zostałyby stworzone przez reformę systemu, co pomogło w popieraniu wsparcia za jego plan prawie do 60% do jesieni 1993 r. Reforma oponentów doprowadziła do prawie równego poziomu sprzeciwu, ostrzegając, że nowe zasady rządowe Rube Goldberg zagrażają osobistej opiece Amerykanów.
Kampanie prezydenckie nie nadają się do zaplanowania reform polityki, ale stanowią krytyczne okresy dla ustalania harmonogramu nadchodzącej administracji. Bez dramatycznej zmiany nastrojów społecznych demokraci i republikanie napotykają zniechęcające przeszkody w pozyskiwaniu szerokiego poparcia dla konkretnych reform.
Mimo to, chociaż opinia publiczna ma wpływ na porządek legislacyjny i szeroki zakres celów politycznych, nawet silna opinia publiczna nie może ujednolicić spolaryzowanych decydentów. Konieczne jest szerokie porozumienie przez u władzy w sprawie podejścia do reform, a także w sprawie najważniejszych szczegółów. Warto pamiętać, że Medicare został przyjęty w 1965 roku pomimo wsparcia jedynie 46% społeczeństwa
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Author Affiliations
Dr Jacobs jest dyrektorem Centrum Studiów Polityki i Zarządzania w Humphrey Institute of Public Affairs oraz profesorem na wydziale nauk politycznych na University of Minnesota w Minneapolis.

[patrz też: zostań dawcą szpiku, cialis apteka internetowa, zdrowie publiczne wum ]

Powiązane tematy z artykułem: cialis apteka internetowa zdrowie publiczne wum zostań dawcą szpiku